Final Exam Bermula !

Monday, May 2, 2011
dah lama tak menaip blog.So,aku mulakan dgn assalamualaikum dan salam satu malaysia..hahaha.Thanks to my friend Eju yg mengingatkan bahawa dah lama sangat aku tak update apa-apa entry.Bukan apa,tak reti nak tulis apa untuk dikongsi.Maklum la,saye bukan artis.ehe ~

Esok,3 Mei 2011...bermulalah paper exam pertama aku.Paper world trade yg paling aku risaukan antara semua paper yang lain..haish.Ok,kat bawah ni ak briefkan secara ringkas preparation aku :

Paper : World Trade
jam : 9 pagi
study : Ntah....apa yg aku cover pun tak tau.coverline kot..haha~
peratusan lulus : Ada !! tapi rendah
mood sekarang : gundah gulana...=p

ok,masa utk sambung study...hingga berjumpa lagi di post akan datang(tu pun kalau kena tegur lagi..)

0 comments:

Post a Comment